O događaju

Poštovani,

zadovoljstvo nam je pozvati Vas na stručno-poslovni skup:

AKTUALNA PROBLEMATIKA U VODOOPSKRBI I ODVODNJI

koji će biti održan u Vodicama, u hotelu Olympia, od 9. – 13. 11. 2022. godine., te iskoristite priliku da se i ove godine pridružite velikom broju stručnjaka iz vodnoga gospodarstva, kako bi zajedno sudjelovali u prezentacijama, diskusijama, demonstracijama, i na taj način se upoznali s stanjem problematike vodoopskrbe, odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda na prostoru srednje i južne Europe.

Ovogodišnji skup će zasigurno biti u znaku aktualne situacije u gospodarstvima svih zemalja u okruženju, odnosno opće problematike vrlo izraženih nestabilnosti s kojima smo danas suočeni i u svakodnevnom životu. Neizvjesnosti u poslovanju uzrokovane pandemijom COVID-19 koja već traje više od dvije godine, dodatno su otežane ovogodišnjim ratnim sukobom na području Ukrajine, a što sve zajedno ima značajnih posljedica i na poslovanje vodno gospodarskog sektora, odnosno na poslovanje u području vodoopskrbe, odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda.

S tim u vezi je i značajno povećanje cijena radova, materijala i opreme, a što već uvelike u praksi utječe na realizaciju već započetih, ali i pripremu tek planiranih projekata. Republika Hrvatska je u procesu realizacije velikog broja kapitalnih investicija u vodnom gospodarstvu, diljem zemlje, u najvećoj mjeri financiranih kroz fondove Europske unije, te će u predstojećem periodu biti potrebno uložiti značajna dodatna sredstva kako bi bilo u cijelosti osigurano financiranje i kompletiranje takvih investicija. U tijeku je također, kroz nekoliko faza, realizacija mnoštva također značajnih investicija koje se financiraju ili će se tek financirati iz Nacionalnog programa otpornosti i oporavka (NPOO), a koje se isto otežano odvijaju obzirom na nestabilnosti i neizvjesnosti koje vladaju na tržištu.

Nestabilnosti na tržištu energenata, koje su posebno došle do izražaja u ovoj godini, u značajnoj mjeri utječu na poslovanje javnih isporučitelja vodnih usluga u Republici Hrvatskoj, obzirom na višestruko tržišno povećanje cijena električne energije, a koja ima velikog udjela u troškovima većine javnih isporučitelja. S time u vezi dolazi do neminovnih povećanja cijena vodnih usluga čime se direktno utječe na standard krajnjih korisnika. U cilju što boljeg optimiziranja poslovanja javnih isporučitelja i smanjenja troškova električne energije širom Republike Hrvatske je u tijeku priprema i realizacija većeg broja projekata koji se bave tzv. zelenom energijom, a pri čemu se najviše radi o sunčanim elektranama, čime javni isporučitelji postaju i proizvođači električne energije za vlastite potrebe i na taj način smanjuju troškove poslovanja.

Uz sve navedeno ima još dosta izuzetno značajnih aspekata poslovanja javnih isporučitelja koji su obilježeni stalnim promjenama i praktično svakodnevno donose novine u poslovanju i prisutnosti na tržištu.

Stoga vjerujemo da će u takvom ozračju biti i ovogodišnji stručno-poslovni skup, te da će se putem raznih aktivnosti i događanja stručnjaci uključiti u rad skupa i svojim znanjem i dostignućima pomoći u iznalaženju što kvalitetnijih i prihvatljivijih rješenja.

Problematika pripreme i provedbe EU projekata u vodnom gospodarstvu iz godine u godinu sve više zaokuplja sve sudionike u ovim zahtjevnim procesima, a koji su u velikoj mjeri ovisni o sustavu javne nabave koji je zasigurno svakodnevna tema i predstavlja jedno od najistaknutijih područja u pripremi i provedbi projekata, bez obzira na njihovu veličinu. Tematika javne nabave će biti u velikoj mjeri zastupljena i na ovom stručno-poslovnom skupu i vjerujemo da će biti jako interesantna za sudionike skupa.

Na samom skupu će biti prezentirani projekti i investicije u tijeku, iskustva sudionika u provedbi istih, te na taj način pomoći kod pripreme i provedbe budućih, novih projekata, a kojih se u skoroj budućnosti očekuje veliki broj.

Uz sve navedeno se na skupu planira niz stručnih izlaganja i prezentacija, diskusija i aktivno sudjelovanje većeg broja sudionika u razmatranju predmetne problematike, ali isto tako i predstavljanja poslovnih subjekata koji su direktno povezani s vodno gospodarskim sektorom.

Uz cijeli niz aktivnosti u službenom dijelu skupa, u velikoj mjeri će njegovom značaju pridonijeti i popratna događanja, poslovna predstavljanja i izlaganja proizvoda i usluga iz područja vodoopskrbe i odvodnje. Time će biti omogućen direktni kontakt s tvrtkama, proizvodima i uslugama, uz mogućnost neposrednog uvida u svaki pojedini proizvod ili uslugu.

Vjerujemo da će prezentirana tematika na stručnom skupu u velikoj mjeri doprijeti unaprjeđenju i provedbi još kvalitetnijih aktivnosti u provedbi velikih investicijskih projekata u vodnom gospodarstvu, ali i unaprjeđenju poslovanja cjelokupnog vodno-komunalnog sektora u Republici Hrvatskoj i šire.

Stoga Vas pozivamo da nam se i ove godine pridružite, te na taj način budete dio jednog od najznačajnijih stručnih događanja u vodoopskrbi i odvodnji na ovim prostorima.

S poštovanjem,

Mladen Milinović i stručni suradnici

Stručno usavršavanje

Prisustovanje stručno - poslovnom Skupu AKTUALNA PROBLEMATIKA U VODOOPSKRBI I ODVODNJI, osigurava prikupljanje bodova obveznicima stručnog usavršavanja.

Uvjerenje o nazočnosti na ovome Skupu ispunjavati će se kod djelatnika Revelina, tijekom cijelog trajanja Skupa, te će nakon naše ovjere biti poslano nadležnoj instituciji na realizaciju.

Sudionici koji se ne prijave na vrijeme, ukoliko žele dobiti bodove, morati će snositi dodatni trošak u iznosu od 100,00 kn.

Okvirni program
Srijeda, 09.11.
16:00 – 20:00 Dolazak, akreditacija i smještaj sudionika
20:00 Večera
Četvrtak, 10.11.
08:00 Akreditacija sudionika
09:00 - 09:30 Svečano otvaranje Skupa
09:30 – 11:45 Stručna izlaganja i poslovna predstavljanja
11:45 – 12:15 Stanka za kavu
12:15 - 13:45 Stručna izlaganja i poslovna predstavljanja
14:30 Ručak
Milenijska fotografija
Nakon ručka glasoviti umjetnik Strikoman napravit će na prostorima hotela Milenijsku fotografiju sudionika
16:00 – 18:30 Poslovne aktivnosti u izložbenom prostoru uz prezentacije
19:30 Večera
20:30 – 22:30 Domjenak uz glazbu te piće tvrtke Siemens
Petak, 11.11.
09:00 – 10:45 Stručna izlaganja i poslovna predstavljanja
10:45 – 11:15 Stanka za kavu
11:15 – 13:15 Stručna izlaganja i poslovna predstavljanja
13:15 – 14:45 Okrugli stol
15:00 Ručak
16:00 – 18:30 Poslovne aktivnosti u izložbenom prostoru uz prezentacije
19.30 – 23:00 Gala večera uz proslavu Martinja uz sudjelovanje nekoliko vinara te jednog proizvođača žestice
Sudionike će zabavljati tamburaški sastav iz Slavonije, a u program će sudjelovati ,,biskup sa ministrantima". Pozivamo sponzore da pripreme nagrade za lutriju.
Subota, 12.11.
10:00 – 22:00 Cjelodnevni stručni obilazak
Organiziran je posjet solani u Ninu sa stručnim tumačenjem proizvodnje morske soli. Ručak je organiziran u jednom uglednom restoranu u Zadru. Nakon ručka uz pratnju turističkog vodiča obići će se znamenitosti uz prezentaciju Zadarskog vodovoda. Nakon razgledavanja i kratkog odmora vozit će se u pravcu nacionalnog parka Krka gdje će se u jednom restoranu održati završna zabava uz vrhunsku hranu i glazbu.
Nedjelja, 13.11.
Završetak programa
Ključni datumi
do 3.10.2022. Dostava kompletnih stručnih radova
do 14.10.2022. Uplata rane kotizacije (1.995 kn / 266 €)
od 15.10.2022. Uplata kasne kotizacije (2.500 kn / 334 €)
do 28.10.2022. Pismeni otkaz rezervacije smještaja bez naknade
do 20.10.2022. Dostava prezentacija radova u Power Point-u
Kotizacija

Kotizacija iznosi 1.995,00 Kn (PDV uključen), odnosno 265,00 € ukoliko se uplati do 14.10.2022. Od 15.10. kotizacija iznosi 2.500,00 Kn (PDV uključen), odnosno 332,00 €

Kotizaciju plaćaju svi sudionici Skupa bez obzira na broj dana sudjelovanja na Skupu ili broj djelatnika iz pojedine tvrtke ili ustanove.

Kotizacija mora biti plaćena najkasnije do 04.11.2022..

U cijenu kotizacije je uključeno:

* Odnosi se na sudionike Skupa koji su u aranžmanu Revelina.Sudionici koji će na Skupu boraviti u vlastitom aranžmanu, ako žele biti prisutni na gala večeri snosit će dodatni trošak u iznosu od 400,00 kn i za stručni obilazak u iznosu od 600,00 kn.Molimo sve sudionike Skupa da odmah po dolasku u hotel pristupe akreditaciji jer bez nje neće biti moguće prisustvovanje bilo kakvim aktivnostima.

Plaćanje

Uplate iz tuzemstva:
IBAN: HR 4123600001101461113
(uz obveznu naznaku imena sudionika i poziva na broj dobivene ponude)

Uplate iz inozemstva:
Zagrebačka banka d.d.,
Trg bana Josipa Jelačića 10, 10000 Zagreb
SWIFT: ZABA HR2X, Revelin d.o.o. Ičići
IBAN: HR 4123600001101461113
(Sve bankovne troškove snosi uplatitelj.)

Prijava i rezervacija smještaja

Prijava sudjelovanja i rezervacija smještaja

Smještaj će biti organiziran unutar kompleksa Olympia Vodice d.d. u Vodicama.

Prijave za sudjelovanje i rezervaciju smještaja u hotelu moguće je izvršiti na internet stranici Revelina ili putem čitko ispisanog i ovjerenog prijavnog lista kojeg možete poslati na email adresu ili putem faxa.

Prijava služi kao Ugovor o kupovini aranžmana i temeljem istog bit će Vam ispostavljen račun za izvršenu rezervaciju smještaja i kotizaciju.

Cijena aranžmana uključuje smještaj u kompleksu hotela Olympia Vodice d.d. u Vodicama, u jednokrevetnoj ili dvokrevetnoj sobi, na bazi punog pansiona.

Pisani otkaz rezervacije bez naknade moguć je najkasnije do 28.10.2022., nakon čega se otkaz dolaska naplaćuje u vrijednosti jednodnevnog aranžmana.

U Vašem je interesu da rezervaciju smještaja izvršite čim prije i potvrdite je uplatom najkasnije do 04.11.2022.

Od 29.10.2022. hotel sebi zadržava pravo naplatiti cjelokupni iznos aranžmana na bazi noćenja s doručkom, te će Revelin biti prisiljen taj iznos naplatiti od sudionika Skupa. Isto vrijedi i za goste koji su izvršili pravovaljanju rezervaciju, a nisu se pojavili na Skupu.

Druge izmjene i dopune rezervacija moguće su najkasnije 4 dana prije početka stručnog Skupa do dolaska u hotel. Rezervaciju smještaja automatizmom potvrđuje uplata temeljem ponude koju ćemo Vam poslati po primitku Vaše prijave.

Prema hotelskim propisima odjava iz hotela mora biti do 11 sati.



Hotel Olimpia Sky (cijene u kunama)
Puni pansion po osobi Jednokrevetna soba Dvokrevetna soba
1 noćenje950700
2 noćenja19001400
3 noćenja28502100
4 noćenja38002800
Hotel Olimpia (cijene u kunama)
Puni pansion po osobi Jednokrevetna soba Dvokrevetna soba
1 noćenje800600
2 noćenja16001200
3 noćenja24001800
4 noćenja32002400


Marketing program

Očeuje se više od 500 sudionika iz Hrvatske i inozemstva. Na stručno - poslovnom Skupu će uz prezentacije stručnih radova u dvorani i/ili u Zborniku radova biti postavljena tradicionalna izložba proizvoda i usluga, na kojoj će poslovni ljudi imati priliku predstaviti svoj program te provoditi poslovne razgovore.

Obzirom da će se stručni radovi izlagati u dvoranama samo prijepodne kako bi se poslijepodne imalo više vremena za kontakte, odnosno prezentacije, zainteresiranima će biti omogućeni posebni prostori za raznovrsne promidžbene aktivnosti.

Molimo sve zainteresirane da što prije stupe u kontakt s agencijom Revelin kako bi sukladno svojim željama pravovremeno osigurali prostor i termin.

Bilo koju vrstu poslovnih aktivnosti bit će moguće potvrditi samo u skladu s posebnim Ugovorom s organizatorom i uz službenu akreditaciju.

Cjenik poslovnog predstavljanja može se dobiti u agenciji Revelin.