Aktualna problematika u vodoopskrbi i odvodnji 2021. COVID putovnice

Poštovani,

Ovim Vas putem obavještavamo da na Skup OBAVEZNO treba doći sa važećom COVID putovnicom. Bez važeće COVID putovnice neće biti moguća prijava u hotel niti sudjelovanje u stručnom Skupu.

Sukladno Odluci o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja ("NN" 95/2021) organizatori javnih događanja i okupljanja na kojima će biti prisutne samo osobe koje posjeduju EU digitalnu COVID potvrdu obvezni su, najkasnije 7 dana prije održavanja, obavijest o namjeri organizacije takvog okupljanja, s naznakom mjesta i vremena održavanja te očekivanog broja prisutnih osoba, dostaviti stožeru jedinice lokalne samouprave na čijem području će se takvo javno događanje, odnosno okupljanje održati, te zatražiti prethodnu suglasnost za održavanje.

Nadležni stožer civilne zaštite obvezan je na zahtjev za izdavanje prethodne suglasnosti odgovoriti u roku od 3 dana od njegovog zaprimanja. Prethodna suglasnost može se dati samo za javna događanja i okupljanja na kojima će svi sudionici posjedovati EU digitalnu COVID potvrdu.

EU digitalnu COVID potvrdu o testiranju može zatražiti osoba koja ima negativan nalaz PCR testa ili brzog antigenskog testa. Negativan nalaz brzog antigenskog testa ne smije biti stariji od 48 sati od trenutka uzimanja brisa, a potvrda se izdaje na razdoblje od 48 sati od uzimanja uzorka. Negativan nalaz PCR testa ne smije biti stariji od 72 sata od trenutka uzimanja brisa, a potvrda se izdaje na razdoblje od 72 sata od uzimanja uzorka.


Uz izraze osobitog poštovanja
Kongresno turistička agencija Revelin
Mladen Milinović sa suradnicima

Objavljeno: 22.10.2021 11:00

O događaju

Poštovani!

Hrvatska grupacija vodovoda i kanalizacija (HGVIK), nastavljajući vrlo uspješnu tradiciju, i ove godine organizira stručno poslovni skup

AKTUALNA PROBLEMATIKA U VODOOPSKRBI I ODVODNJI

Nakon što nismo bili u mogućnosti organizirati naš stručno-poslovni skup prošle godine, a sve zbog pandemije koronavirusa (COVID-19), vjerujemo da će ovogodišnji skup biti održan u obimu i na razini dosadašnjih skupova, na zadovoljstvo svih sudionika.

Sukladno današnjoj situaciji s korona krizom, odnosno stanjem epidemioloških mjera, te vjerujući i

nadajući se da će se epidemiološka slika poboljšavati, pripreme za ovogodišnji stručni skup su vrlo intenzivno nastavljene, sve s ciljem da se na vrijeme provedu sve potrebne aktivnosti i da se ponovno ove jeseni svi zajedno okupimo i nastavimo naša druženja s istim intenzitetom i kvalitetom kao i proteklih godina.

Današnja situacija, kada se postepeno život i rad vraća u normalu i kada svi skupa vjerujemo da je vrhunac pandemije iza nas, koja budi optimizam i želju da nastavimo s redovnim aktivnostima, kako kod kuće tako i na radnim mjestima, potaknula nas je da nastavimo s organizacijom samog skupa.

Stoga vam Organizacijski odbor upućuje ovu prvu obavijest o održavanju našeg skupa s nadom i vjerom da su vrlo specifične okolnosti života i rada s koronavirusom u najvećoj mjeri iza nas, te da nam predstoji vrijeme normalizacije i na poslovnom polju. Ovom prvom obavijesti želimo vas samo u osnovnim elementima informirati o održavanju samog skupa, a detaljnije informacije će vam biti dostavljene kroz drugu obavijest koja je planirana za kraj mjeseca kolovoza.

Centralna događanja na samom skupu će i ove godine zasigurno biti tematski okrugli stolovi na kojima će stručnjaci iz pojedinih stručnih područja, uz sudjelovanje svih prisutnih, razmatrati najaktualnije teme i na taj način ih još više približiti široj stručnoj javnosti, te potaknuti i daljnje aktivnosti na pripremi i provedbi zakonske i podzakonske regulative. Uz tematske okrugle stolove i

stručne prezentacije, izlaganja i diskusije, veliki značaj ovog skupa predstavljaju i popratna događanja, razna poslovna predstavljanja i izlaganja široke paleteproizvoda i usluga iz područja vodoopskrbe i odvodnje. Na taj način proizvođači, zastupnici, izvođači i dr. u direktnom kontaktu s korisnicima takvih proizvoda i usluga ostvaruju suradnju i prezentiraju nove proizvode i usluge.

Kao i prethodnih godina, i ove godine se nastavlja s ovom opće prihvaćenom praksom, te se ponovno očekuje veliki broj izlagača i izložbenih prostora kao i različitih popratnih aktivnosti povezanih s time.

U nastavku se daje prikaz predviđenih tematskih cjelina slijedom kojih će se prikupljati stručni radovi i provoditi stručni dio skupa. Navedene tematske cjeline činiti će okosnicu stručnog dijela skupa, odnosno stručnih izlaganja, s time da su uz navedene tematske cjeline dobrodošli i stručni radovi i iz ostalih područja struke.

Predviđene tematske cjeline na ovogodišnjem stručnom skupu su slijedeće:

1. NAPREDNE TEHNOLOGIJE U UPRAVLJANJU VODOOPSKRBNIM SUSTAVIMA I SUSTAVIMA ODVODNJE I PROČIŠĆAVANJA OTPADNIH VODA

2. UPRAVLJANJE GUBICIMA U VODOOPSKRBNIM SUSTAVIMA

3. PRIMJENA POJEDINIH TEHNOLOGIJA PROČIŠĆAVANJA OTPADNIH VODA U PRAKSI

4. PRAVNI ASPEKTI PRIPREME I PROVEDBE PROJEKATA SUFINANCIRANIH SREDSTVIMA EU

Održavanje ovogodišnjeg stručnog skupa je planirano početkom mjeseca studenog, te nam stoga još predstoji izuzetno aktivno razdoblje pripreme i organizacije, a sukladno tome pozivamo zainteresirane predavače, autore stručnih radova da se u što većoj mjeri uključe i pripreme svoje stručne radove i u što kraćem roku dostave sažetke kako bi Organizacijski odbor mogao konkretnije pripremati i detaljniji program samog skupa.

Naravno, da pomno pratimo stanje s pandemijom koronavirusa, te ćemo vas pravodobno obavještavati o svim daljnje poduzetim aktivnostima, rokovima i planovima, a sve u interesu da i ove godine stručni skup bude organiziran na zadovoljstvo svih nas, u duhu dosadašnjih skupova, uz uvažavanje specifičnosti u kojima danas živimo i radimo.

Veselimo se novom susretu, odnosno nastavku naše vrlo uspješne tradicije i stoga vas još jednom pozivamo da nam se pridružite i ove godine i da budete sastavni dio centralnog godišnjeg događanja u vodnom gospodarstvu.

S poštovanjem,

Organizacijski odbor

Organizacijski odbor

Tematske cjeline

Predviđene tematske cjeline na ovogodišnjem stručnom skupu su slijedeće:

  1. NAPREDNE TEHNOLOGIJE U UPRAVLJANJU VODOOPSKRBNIM SUSTAVIMA I SUSTAVIMA ODVODNJE I PROČIŠĆAVANJA OTPADNIH VODA
  2. UPRAVLJANJE GUBICIMA U VODOOPSKRBNIM SUSTAVIMA
  3. PRIMJENA POJEDINIH TEHNOLOGIJA PROČIŠĆAVANJA OTPADNIH VODA U PRAKSI
  4. PRAVNI ASPEKTI PRIPREME I PROVEDBE PROJEKATA SUFINANCIRANIH SREDSTVIMA EU

Vjerujemo da će predložene teme ovogodišnjeg stručnog skupa potaknuti zanimanje i interes za stručno predstavljanje navedene problematike, te stoga predstavljaju poziv i izazov autorima i pružaju interesantan okvir za aktivno sudjelovanje u stručnom dijelu ovog skupa. Stoga pozivamo sve zainteresirane da svojim stručnim radovima i sudjelovanjem obogate program skupa i na taj način doprinesu daljnjem razvoju predmetne problematike.

Uz to pozivamo stručne službe javnih isporučitelja vodnih usluga, profesore fakulteta, stručne službe nadležnih ministarstava i Hrvatskih voda, projektante, proizvođače i distributere opreme, institute, inspekcijske službe, da svojim stručnim radovima i izlaganjima doprinesu razmjeni znanja, iskustava i informacija o navedenoj problematici.

Organizacijski odbor

Okvirni program
Srijeda, 3. 11. 2021.
16:00 - 20:00Dolazak, akreditacija i smještaj sudionika
Večera
Četvrtak, 4. 11. 2021.
08:00Akreditacija sudionika
09:00Svečano otvaranje Skupa
09:30 - 10:15Uvodna izlaganja za 1. okrugli stol
10:15 - 11:451. okrugli stol
11:45 - 12:15Stanka za kavu
12:15 - 13:00Uvodna izlaganja za 2. okrugli stol
13:00 - 14:302. okrugli stol
15:00Ručak
16:00 - 19:00Poslovne aktivnosti u izložbenom prostoru uz prezentacije
Večera
Petak, 5. 11. 2021.
09:00 - 14:00Stručna izlaganja i poslovna predstavljanja
14:30Ručak
16:00 - 19:00Poslovne aktivnosti u izložbenom prostoru uz prezentacije
20:00 - 23:30Gala večera
Subota, 06. 11. 2021.
10:00 - 22:00Cjelodnevni stručni obilazak
Nedjelja, 07. 11. 2021.
Završetak programa
Prijave stručnog referata

Prijavite stručni rad (ili preuzmite PDF)

Prijave stručnih radova šalju se tehničkom organizatoru kongresnoj turističkoj agenciji Revelin.

S prijavom je potrebno poslati sažetak stručnog rada do 100 riječi, s imenima, titulama i adresama autora i suradnika. Naslov i sažetak rada potrebno je dostaviti i na engleskom jeziku.

Urednici Zbornika radova izvršiti će razvrstavanje svih primljenih stručnih radova temeljem naslova i sažetaka, prema predviđenim tematskim skupinama.

Prijave stručnih radova sa sažecima potrebno je poslati do: 30. srpnja 2021.

Kompletne stručne radove potrebno je dostaviti zaključno s 24. rujna 2021.

Svi prihvaćeni stručni radovi biti će objavljeni u Zborniku radova i na CD-u.

Način pisanja i dostava stručnih radova

Obavezni sadržaj svih stručnih radova: Ukoliko autori žele napisati kompletan stručni rad i na engleskom jeziku, isti će biti objavljen u CD- formi Zbornika radova.
Rok dostave stručnih radova na engleskom jeziku je 24. rujna 2021.
Ukoliko je potrebno, usluga prevođenja može se naručiti u agenciji Revelin, po posebnoj, nižoj cijeni.



Kotizacija

Kotizacija iznosi 1.950,00 Kn (PDV uključen), odnosno 265,00 € ukoliko se uplati do 20.10.2021. Od 21.10. na dalje kotizacija iznosi 2.350,00 Kn (PDV uključen), odnosno 320,00 €

Kotizaciju plaćaju svi sudionici Skupa bez obzira na broj dana sudjelovanja na Skupu ili broj djelatnika iz pojedine tvrtke ili ustanove.

Kotizacija mora biti plaćena prije dolaska na akreditaciju u hotel.

U cijenu kotizacije je uključeno:

* Odnosi se na sudionike skupa koji će u hotelima boraviti u aranžmanu Revelina.

Sudionici koji će na skupu boraviti u vlastitom aranžmanu, ako žele biti prisutni na gala večeri, snosit će dodatni trošak iste.
Iznos će biti objavljen u 2. obavijesti o skupu

Prisustvovanje ovom stručno-poslovnom skupu osigurava prikupljanje bodova za stručno usavršavanje u građevinarstvu i strojarstvu.

Svi sudionici skupa odmah pri dolasku u hotel moraju pristupiti akreditaciji jer bez nje neće biti moguće prisustvovanje bilo kakvim aktivnostima skupa.

Svi sudionici skupa pri ulasku u hotel trebati će predočiti dokument kojim dokazuju da su cijepljeni ili da su preboljeli koronu, ili će na licu mjesta biti testirani.

Skup će se održati po svim preporukama za osiguranje epidemioloških mjera Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Plaćanje

Uplate iz tuzemstva:
IBAN: HR 4123600001101461113
(uz obveznu naznaku imena sudionika i poziva na broj dobivene ponude)

Uplate iz inozemstva:
Zagrebačka banka d.d.,
Trg bana Josipa Jelačića 10, 10000 Zagreb
SWIFT: ZABA HR2X, Revelin d.o.o. Ičići
IBAN: HR 4123600001101461113
(Sve bankovne troškove snosi uplatitelj.)

Cijene sudjelovanja i smještaja

Prijava sudjelovanja i rezervacija smještaja (preuzmite PDF)

S obzirom na epidemiološku situaciju očekije se mogućnost ograničavanja broja sudionika. Smještaj će biti organiziran unutar kompleksa Olympia Vodice d.d. u Vodicama.

Prijave za sudjelovanje i rezervaciju smještaja u hotelu moguće je izvršiti na internet stranici Revelina ili putem čitko ispisanog i ovjerenog prijavnog lista kojeg možete poslati na email adresu ili putem faxa. Prijava služi kao Ugovor o kupovini aranžmana i temeljem istog bit će Vam ispostavljen račun za izvršenu rezervaciju smještaja i kotizaciju.

Pismeni otkaz rezervacije bez naknade moguć je najkasnije do 25.10.2021., nakon čega se otkaz dolaska naplaćuje u vrijednosti jednog noćenja.

Sudionici koji ispune prijavnicu kojom potvrđuju svoju namjeru sudjelovanja na skupu biti će pravovremeno informirani o svakoj novonastaloj situaciji glede pandemije.

U slučaju nepovoljne epidemiološke situacije i odredbe kriznog stožera o zbrani održavavanja skupa cjelovit iznos uplate biti će vraćen uplatitelju.



Hotel Olimpia Sky (cijene u kunama)
Puni pansion po osobi Jednokrevetna soba Dvokrevetna soba
1 noćenje770650
2 noćenja15401300
3 noćenja22001800
4 noćenja28002350
Hotel Olimpia (cijene u kunama)
Puni pansion po osobi Jednokrevetna soba Dvokrevetna soba
1 noćenje700600
2 noćenja14501200
3 noćenja19901650
4 noćenja24701990

Boravišna pristojba i PDV su uključeni u cijene.

Sudionici smješteni u vlastitom aranžmanu dodatno plaćaju gala večeru.

Za odustajanje od rezervacije bez pravovremene pisane obavijesti agenciji Revelin, obračunat će se trošak u visini jednog noćenja.

Molimo Vas da prijavni list popunite za svaku osobu poimenično i pošaljete nam e-mailom, poštom, faksom ili putem online prijavnice dostupne na ovoj web stranici. Prijave će se primati dokle god bude raspoloživih soba u hotelima.



Ključni datumi
30. 7. 2021.Prijava stručnih radova uz dostavu naslova i sažetaka (na hrvatskom i engleskom jeziku)
24. 9. 2021.Dostava kompletnih stručnih radova
20. 10. 2021.Potvrda rezervacije uplatom smještaja
do 20. 10. 2021.Uplata kotizacije (1.950 kn / 265 €)
od 21. 10. 2021.Uplata kotizacije (2.350 kn / 320 €)
do 25. 10. 2021.Pismeni otkaz rezervacije smještaja bez naknade
do 25. 10. 2021.Dostava prezentacija radova u Power Point-u
Poslovna predavanja

Ne propustite prisustvovati najvećem i najznačajnijem stručno poslovnom skupu srednje i južne Europe na temu vodoopskrbe i odvodnje i predstaviti svoje proizvode i usluge ispred oko 700 rukovodećih ljudi iz područja vodnog gospodarstva.

Tvrtke koje će se, uz sklapanje ugovora o sponzorstvu, predstavljati na Skupu, imati će pravo na besplatnu reklamu u smislu kratkog predstavljanja tvrtke, odnosno proizvoda i usluga, na zajedničkom marketing DVD-u, koji će biti podijeljen svim sudionicima Skupa.

Sponzori Skupa imaju status punopravnih sudionika Skupa i obavezni su platiti kotizaciju.

Bilo koju vrstu poslovnih aktivnosti bit će moguće provoditi samo u skladu s posebnim Ugovorom s organizatorom i uz službenu akreditaciju.

Cjenik poslovnog predstavljanja može se dobiti u agenciji Revelin.